Dvorní fotografové SWISSDENT

V reklamních kampaních SWISSDENT necháváme hovořit samotný produkt. Náš klient nepotřebuje kvalitu péče demonstrovat zářivě usměvavými lidmi.

Prezentaci značky inzercí tak bereme jako předání informace. Informace o novém produktu nebo o posunu v možnostech. A v souladu s pro nás příznačným důrazem na kvalitu se snažíme, aby toto předávání mělo vysokou estetickou hodnotu.
Za současnou podobou reklamní fotografie pro značku SWISSDENT i za ideovou koncepcí sdělení stojí dvojice BoysPlayNice tvořená Jakubem Skokanem a Martinem Tůmou. Dnes renomovaní tvůrci, držitelé ocenění Grand Czech Design za fotografii, se s týmem SWISSDENT setkali před mnoha lety.
Okamžité nalezení společné řeči ve vizuální komunikaci a vzájemném cítěním dalo vzniknout kontinuální spolupráci, která se stále rozšiřuje a nyní již představuje osm společných realizací. Každou z nich tvoří promyšlený soubor fotografií inscenovaných obrazů a objektů pod jednotící výtvarnou i myšlenkovou linkou.

Objekt tam vystupoval a mizel zároveň. Věc, kterou bylo žádoucí ukázat a představit, mizela z obrazu, na kterém byla prezentována.

Po čase velká kampaň k uvedení kartáčků SWISSDENT PROFI na český trh. Vybraným řešením byly fotografie monochromatických kartáčků pořízené na pozadí naprosto identicky připravené barvy. Objekt tam vystupoval a mizel zároveň. Věc, kterou bylo žádoucí ukázat a představit, mizela z obrazu, na kterém byla prezentována. Červený, černý, modrý nebo čistě bílý díl cyklu byly v daném roce prezentovány též jako samostatná expozice projektu Designblok a na podsvícených panelech je mohla veřejnost vidět v hotelu Evropa.
Následovaly malé soubory prezentující limitované kolekce SWISSDENT ústních sprejů. Obzvlášť výrazné bylo vyobrazení citronového spreje zaklíněného přímo do ovoce a spolu se sytě modrým pozadím evokovalo jak horké léto v Itálii, tak barvy a styl první poloviny dvacátého století.

Kartáčky zachycené v pohybu, které reálně mají vykonávat. Pasta, která posloužila jako barva při tvorbě kaligrafie.

Následovaly také dvě oceňované a citované interpretace děl studentů v rámci projektu ART OF SWISSDENT. Ať už šlo o bělostné dřevěné modely rukou, třímající díla prvního ročníku vzniklá z kartáčků, nebo v novém kontextu zachycená díla toho druhého. Zatím poslední realizovanou spoluprací je aktuální dvojí kampaň pro zubní kartáčky a celou kolekci zubních past SWISSDENT. Kartáčky zachycené v pohybu, které reálně mají vykonávat. Pasta, která posloužila jako barva při tvorbě kaligrafie. Promyšlenost a mimořádná náročnost příprav se odrazila v naprosté lehkosti a jednoduchosti finálního vyobrazení. Většina dosud pořízených fotografií dekoruje i tyto stránky a jsme si jisti, že soubor to zdaleka není konečný.